המודעה שלך יוצרת את הרושם הראשוני על המועמדים… ואין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני
הצלחת, ומשהו במודעה שלך היה מספיק מושך?
המועמד או המועמדת יבדקו ”מה יש לך להציע“.
אם לא?
זהו. ההזדמנות אבדה.
לתפוס את העין שלהם ב 2-3 שניות
גם אם יש לך את ההצעה הטובה ביותר בעולם, אם המודעה שלך לא תפסה את העין ב-3-2 שניות הראשונות, זהו. אף אחד לא יקרא את המודעה או יגיש מועמדות לתפקיד דרכה.
לכן הכנו לך אוסף של יותר מ-50 טיפים על כתיבה שיווקית, שיתנו לך את כל הכלים, רעיונות, שיטות לאיסוף
סיפורים ודוגמאות לבניית המודעות האטרקטיביות ביותר למועמדים.
השתמשת בטיפים והם עבדו?
ספר/י לי על זה במייל האישי שלי morit@morit.co.il או בוואטסאפ
חוץ מזה שזה הדבר שהכי משמח אותי בעולם, לראות שהטיפים עובדים עבורך, נשמח לשתף גם אחרים בסיפורי
ההצלחה שלך. (ואם הם לא עבדו ולמדת מזה משהו, חשוב לי לשמוע לא פחות)
ב ה צ ל ח ה!
מורית