fbpx

התוכן במרכז הידע זמין לרשומים לאתר,

לכתוב כדי לגייס – המדריך המלא לכתיבת מודעות גיוס שעובדות בשבילך וממגנטות מועמדים מדויקים

8 עקרונות מנצחים לכתיבת מודעות גיוס שמושכות תשומת לב ומייצרות גיוסים מדויקים

תוכן עניינים

שיתוף העמוד:

המודעה שלך יוצרת את הרושם הראשוני על המועמדים… ואין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני

הצלחת, ומשהו במודעה שלך היה מספיק מושך?
המועמד או המועמדת יבדקו ”מה יש לך להציע“.
אם לא?
זהו. ההזדמנות אבדה.

לתפוס את העין שלהם ב 2-3 שניות

גם אם יש לך את ההצעה הטובה ביותר בעולם, אם המודעה שלך לא תפסה את העין ב-3-2 שניות הראשונות, זהו. אף אחד לא יקרא את המודעה או יגיש מועמדות לתפקיד דרכה.

לכן הכנו לך אוסף של יותר מ-50 טיפים על כתיבה שיווקית, שיתנו לך את כל הכלים, רעיונות, שיטות לאיסוף
סיפורים ודוגמאות לבניית המודעות האטרקטיביות ביותר למועמדים.

השתמשת בטיפים והם עבדו?

ספר/י לי על זה במייל האישי שלי morit@morit.co.il או בוואטסאפ
חוץ מזה שזה הדבר שהכי משמח אותי בעולם, לראות שהטיפים עובדים עבורך, נשמח לשתף גם אחרים בסיפורי
ההצלחה שלך. (ואם הם לא עבדו ולמדת מזה משהו, חשוב לי לשמוע לא פחות)

ב ה צ ל ח ה!

מורית

8 עקרונות מנצחים לכתיבת מודעות גיוס שמושכות תשומת לב ומייצרות גיוסים מדויקים
רוצה ללמוד עוד? הנה עוד הדרכות במיוחד בשבילך

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם (גם בזמן המלחמה)

דילוג לתוכן