fbpx

התוכן במרכז הידע זמין לרשומים לאתר,

המדריך לשיווק הגיוס

תוכן עניינים

שיתוף העמוד:

אסטרטגיית הגיוס #1 שלך

זו הדרך שלך לגייס-בלי-לגייס: איך ליצור זרם קבוע של מתעניינים בארגון שפונים אליכם במקום שאתם תרדפו אחריהם

"לגייס בלי לגייס"

לגייס בלי לגייס, זה מה שקורה כשארגונים נמצאים בקשר עם מועמדים, נותנים להם במשך השנה כולה ערך וכלים, למשל מלמדים או מכוונים איך להעמיק מבחינה מקצועית. ואז, אפילו לפני שהם מחפשים עבודה, עובדים כאלה יחפשו את אותו ארגון ירימו יד ויגידו "מעניין אותי לבוא לעבוד בארגון הזה!". יחפשו אתכם עוד לפני שאתם תחפשו אותם.

למה "חבר מביא חבר" עובד כל כך טוב?

כי זה מקור הגיוס כמעט היחיד, שמאפשר למועמדים לחקור על הארגון ממקור אותנטי ואמין, עוד לפני שהגישו קורות חיים. 

אבל ככל שהארגון קטן יותר, וככל יש שפחות "חברים שיכולים להביא חברים", או אם מחפשים פרופיל שלאף אחד מהארגון אין חבר/ה בפרופיל הזה, קשה יותר להסתמך רק על "חבר מביא חבר".

בשוק שיש 30,000 משרות פתוחות יותר ממספר המובטלים במשק… (כלומר גם אם כל מובטל/ת יעבוד בכל משרה פתוחה עדיין יישארו 30,000 משרות "ספייר"), חייבים למצוא מקורות גיוס נוספים לטווח ארוך, שיאפשרו למועמדים לחקור וללמוד על הארגון. להכיר אותכם, לסמוך עליכם, להעריך אתכם לפני שהם מגישים קורות חיים.

כאן נכנס העולם של שיווק הגיוס

שיווק הגיוס הוא התהליך בעזרתו מייצרים משיכה וסקרנות לגבי הארגון, עניין ומעורבות עוד לפני הכניסה לארגון, וגיוס עובדים מתוך המתעניינים ושימורם, לאחר הגיוס.

שיווק הגיוס היא לדעתי האסטרטגיה #1 להצליח בשוק התחרותי המטורף של 2022 (שנראה שיישאר איתנו גם בשנים קדימה)

רוצה לקרוא עוד? המדריך ממתין לך ממש בלחיצת כפתור

המדריך לשיווק הגיוס
רוצה ללמוד עוד? הנה עוד הדרכות במיוחד בשבילך

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם (גם בזמן המלחמה)

דילוג לתוכן