התחבר לחשבונך
יצירת חשבון

התוכן במרכז הידע זמין לרשומים לאתר,

איך לא להגיד יותר "אין לי קורות חיים"

תוכן עניינים

שיתוף העמוד:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

התקופה קשה. שיא של משרות פתוחות, ומולם ההתפטרות הגדולה שפוגעת בכל המשק.
התחושה היא של "אין קורות חיים", ומחפשים מקורות חדשים. אבל האמת היא שיש מקורות בסיסיים שרוב הארגונים לא מפעילים בצורה אפקטיבית.

היה לי העונג היום להתארח ב"בית" של Diva Executive Search, והמנכ"לית החכמה והמוכשרת – שני מדינה. שני מארחת וובינרים לקהילת HR Life Science שהיא מלווה, ובמסגרת הקהילה קיימנו את הוובינר הבוקר – איך לא להגיד יותר "אין לי קורות חיים"

ההקלטה והמצגת – בתחתית הדף

הנושאים בוובינר:

  • מה הערוצים העיקריים שמגייסות ומגייסים מחפשים דרכם קו"ח
  • חברת הייעוץ מקינזי: משבר הגיוס – הדרמה העולמית #2 (אחרי הקורונה)
  • איך לנהל את "מפת מקורות הגיוס" שלך?
  • מדידה לפני הכל – לעבוד דרך המספרים שלכם
  • 80/20 בניתוח מקורות גיוס
  • הקשבה לעובדים ולמועמדים
  • מיקוד בכלים האפקטיביים ובמשאבים הקיימים:
  • מעברים פנימיים
  • חבר מביא חבר (הפניות "סטנדרטיות")
  • רתימת הארגון להיות "ארגון מגייס"
  • הערוצים המפוספסים
  • הפניות לא סטנדרטיות
  • מאגר קו"ח
  • עובדים עוזבים
  • Silver Medalists
  • התוכן של הפרסומים
  • א ס ט ר ט ג י ה (טווח ארוך ולא קצר)

שאלתי – איך היה לכם ומה לקחתם מהמפגש, הנה חלק קטן מהתגובות:

מאיה: אנחנו לא מספיק מודדים יעילות מקורות גיוס
אורלי: היה מעניין ומשכיל כרגיל, וחידד הרבה נושאים
אופיר: חידשת והפתעת אותי מאוד בתאור המשרה… לא חשבתי לפתוח במועמד
אילת: היה מפתיע לגבי יעילות מקורות הגיוס
ענת: מורית כמו תמיד מחדדת לי את הדברים העיקריים, החזרת אותי למדידת המקורות ופיתוח חוזר של חמ"ח
אורית: לשפר את עמוד הקריירה באתר 🙂
מור: פותח את הראש על אף שאנחנו פועלים בצורה דומה אבל יש הרבה מה ללמוד ולחדד. תודה!
מאיה: גם ניהול רשימה של silver medalists
תודה רבה היה מאוד מפרה, זה חידד לי את המקום של חמ״ח וניוד פנימי וחידש את הערוץ של ערוצים מפוספסים
תודה רבה היה מרתק
תודה רבה מורית ותודה לשני, בהמון הערכה!
תודה היה מעולה ומעשיר!
תודה רבה רבה!!

רוצה ללמוד עוד? הנה עוד הדרכות במיוחד בשבילך
וובינרים
וובינר מבוא לשיווק הגיוס

זה מה שאמרתי בפתיחת הוובינר: אני עוסקת בשיווק עסקי כבר יותר מ-17 שנים ומדברת על זה ששיווק הגיוס מקביל לשיווק עסקי… כמעט אותו פרק זמן

דילוג לתוכן