fbpx

התוכן במרכז הידע זמין לרשומים לאתר,

לינקאצ – איך מייצרים פייפליין סופר מהיר למראיינים. Linkatch – מורית מראיינת את מרב באבאי

תוכן עניינים

שיתוף העמוד:

מרב באבאי יזמת ופאונדרית של לינקאצ'. מרב מגיעה מתחום הגיוס ומנהלת חברה נוספת בתחום הגיוס. לינקאצ' הוא מוצר סאאס טכנולוגי לגיוס שיווקי אשר נותן פתרונות לפרסום משרות, תכניות שגרירים, תכניות חבר מביא חבר וחווית מועמדים.

מה השינוי העיקרי לתהליכי הגיוס (למנהלים / למועמדים / לצוות הגיוס), שמי שהטמיעו כבר את המערכת, מדווחים עליו?

לינקאצ' זו מערכת שיודעת לנתח במהירות של שלבי פרסום המשרות, לייצר אוטומציה ולחבר את הכל היישר למערכת הגיוס שלכם. פלטפורמת Linkatch מבוססת טכנולוגיה שמביאה איתה סביבת עבודה חכמה עם יכולות מתקדמות ונוכחות דיגיטלית מוגברת, דבר המייצר חשיפת מוגברת למיתוג המעסיק לצד משפך מועמדים משמעותי ושיטות תגמול חדשות לעובדי החברה.

למי המערכת שלכם הכי מתאימה, לאיזה גודל / סוג ארגון?

לינקאצ' מוכיחה ביצועים מצויינים בחברות קמעונאות, ריטייל, חברות טכנולוגיות, פיננסיות ואינטגרציה. לינקאצ' מוטמעת בסטארטאפים ובחברות גדולות כך שזה מאוד מגוון.

מה הסיבה העיקרית שבגללה מטמיעים דווקא אתכם?

מהירות, נגישות ואוטומציה. צוות הגיוס חוסך זמן עבודה יקר בניהול וחשיפה שיווקית של המשרות, שימוש במקורות גיוס פנים ארגוניות כדי לדלוור למועמדים ולייצר חשיפה מקסימלית של משרות בכלל ערוצי הדיגיטל המגוונים. הדבר מייצר לעצמו מיתוג מעסיק וחשיפה לחברה, לצד פלטפורמה נוחה לשיתוף משרות והגשת מועמדות ומועברת אוטומטית לתוך מערכת הגיוס לתחילת תהליך מיון וניהול הגיוס.

מה ההתנגדויות העיקריות שהן צפויות לפגוש בארגון לגבי הטמעת כזה כלי, ומה חשוב שתדענה כדי להתמודד מול ההתנגדויות

Linkatch בסופו של דבר הוא כלי שחוסך זמן וכסף. ההטמעה מאוד מאוד מהירה וניתן לראות ערך בזמן מאוד קצר. הכלי נותן חשיפה מוגברת למועמדים בשילוב מיתוג מעסיק וחדירה לקהילות שצוות הגיוס לא חשוף אליהם.
לינקאצ' יודעת כמובן להציג ROI ביחס לתקציב, המידע מועבר ישירות למערכות הגיוס להמשך תהליך באופן אוטומטי. ככל שחברה בשלה ומבינה את חשיבות ערוץ הרשתות החברתיות ושיתוף המשרות על ידי שגרירים ועובדים היא מבינה יותר את הערך של המוצר הטכנולוגי שאנחנו מציעים.
תקציב הגיוס עובר מאתרי דרושים לכלים דיגיטליים חכמים.

למי המערכת לא מתאימה. למי זה לא רלוונטי

המערכת יכולה לשרת כל מי שמבין שחשיפת המשרות עברה לרשתות החברתיות ולקבוצות שאנחנו כצוות גיוס גם אין לנו נגישות אליהן. מי שעוד לא נמצא בהבנה הזאת ובשינוי התפיסה ועדין נתמך על אתרי דרושים פחות ימצא ערך במה שלינקאצ' מציעה.

את מי כדאי לערב מהארגון אם עושים יום חשיפה / הכרות עם מערכות גיוס בכלל והמערכת שלכם בפרט. מי חשוב "להכניס לחדר" להדגמה כזאת של המערכת.

מאוד משתנה מארגון לארגון ושיטות העבודה הנהוגות בו.
אם הייתי בוחרת את נבחרת החלומות לפגישה הזאת הייתי משלבת את הגיוס, משאבי אנוש, מערכות מידע, שיווק ודמות ניהולית שמתמודדת עם קושי בגיוסים

טווח תקציב שארגון צריך לחשוב עליו כשבאים להטמיע את המערכת

Linkatch בנויה במסלולים שנתיים לפי כמות משרות חודשיות.
בסופו של דבר חברה צריכה לחשוב כמה משרות היא צריכה ברמה החודשית לעבודה שותפת. 20 משרות חודשיות זה סדר גודל של קצת יותר מ30 אלף שח תקציב שנתי.
חברה יכולה להתחיל במסלול צנוע יותר ולחילופין יש לנו חברות שמבינות את חשיבות הכלי ומשקיעות תקציבים משמעותיים יותר.

ליצירת קשר עם מרב באבאי ועם לינקאצ':

http://linkatch.com/
קוד הטבה: MORIT20
support@linkatch.com
מייל ישיר של מרב: merav@linkatch.com
נייד ישיר של מרב: 054-2424781

Play Video
רוצה ללמוד עוד? הנה עוד הדרכות במיוחד בשבילך

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם (גם בזמן המלחמה)

דילוג לתוכן