התחבר לחשבונך
יצירת חשבון

התוכן במרכז הידע זמין לרשומים לאתר,

לגייס בלי לגייס: איך לבנות את הערך של המותג המקצועי של הארגון שלך. מורית מראיינת את גילי זוהר

תוכן עניינים

שיתוף העמוד:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

האורחת שלנו: גילי זוהר

גילי זוהר היא Tech Marketing & Developers Relations בחברת Outbrain

הנה תקציר של הנקודות העיקריות מהשיחה:

השיחה שלי עם גילי היתה הדבר הכי לא שגרתי עבור צוותי גיוס. "לגייס בלי לגייס?" דיברנו שעה על תהליך בניית המותג הטכנולוגי / מקצועי של Outbrain Engineering, בלי להגיד "איך לגייס מתוך הפעילות הזאת עובדים". אבל גילי שיתפה דוגמאות בהן ראתה תוצאות בשטח של אנשים שנחשפו למותג המקצועי ופנוי מיוזמתם לחפש הזדמנות באאוטבריין ויש הרבה תוצאות נוספות בדיוק כאלה.

האסטרטגיה המרכזית שגילי מובילה היא שיווק תוכן

כלומר למצב את המותג הטכנולוגי ואת העובדים כסמכות מקצועית, באמצעות חשיפה וקידום תכנים שהם רלוונטיים ומביאים ערך לקהילות הפיתוח. גילי הציגה מספר סוגי תכנים שהעובדים בארגון יוצרים הרצאות בכנסים, פוסטים בבלוגים, פודקאסטים, וובינרים ועוד.

התהליך שגילי הציגה כלל את השלבים הבאים:

  1. זיהוי התימות המרכזיות של המותג המקצועי של להיות מהנדסים באאוטבריין
    1. Ownership, עצמאות והובלה (Queen/King of their domain)
    2. Expanding the tool-box – ספציפית באאוטבריין, הגילדות המקצועיות מספקות את אחד הערוצים להרחבת ההתמחות האישית והמקצועית
    3. Quality – איכות מקצועית וטכנולוגית של הפעילות של הצוות

דיברנו על החשיבות הקריטית של שיתוף פעולה עם ההנהלה ואפילו הובלה של ההנהלה (ספציפית באאוטבריין היוזמה להעסקה של גילי בתפקיד שלה היתה של אורי ה CTO שיזם וגייס אותה).

לא הספקנו להגיע בשיחה לממשקים המורכבים עם הגיוס, כי בעצם לדבריה של גילי המקומות בהם היא יכולה ממש לייצר גיוסים מיידיים הם בטווח הקצר. כשיש צורך דחוף ויש הזדמנות לפרסם/לאתר מועמדים, החיבור קורה. ברוב המקרים הפעילויות מנותקות ובכוונה. המטרה היא לא לגייס מיידית, אלא ליצור את האמון, ה Know-Like-Trust בארגון, כדי שבבוא העת והעיתוי הנכון – תהיה השפעה לפעילות השיווקית.

איפה ההשפעה הגדולה של פעילות השיווק?

גילי נגעה בשתי נקודות משמעותיות ב"משפך הגיוס". קודם כל בתחילת הדרך – לגרום לאנשים להיות מודעים לארגון ולמקצועיות של העובדים בו, לחזק את התפיסה של הארגון כמקום מקצועי (בכל ארגון – בנישה המקצועית שלו). ובסוף הדרך – בקבלת ההחלטה. ארגון שיצר הרבה פעילות שיווקית, יוביל לכך שיהיה יותר קל למועמדים לקבל החלטה חיובית כשהם מקבלים הצעת עבודה.

רוצה להיות בקשר עם גילי?

 לינק ללינקדאין האישי של גילי

Outbrain Engineering Linkedin page

הנה חלק מהתגובות ששמענו בסוף המפגש:

Thanks Gili and Morit , was great !
תודה רבה- היה מעניין
המון תודה גילי ומורית. היה מרתק ולקחתי כמה נקודות ומיד נכנסת לשיחה ואנסה להעביר את זה הלאה
תודה רבה! היה סופר מעניין 🙂 !!
thank you
תודה רבה
תודה רבה
מעניין מאוד
תודה רבה!

רוצה ללמוד עוד? הנה עוד הדרכות במיוחד בשבילך
וובינרים
וובינר מבוא לשיווק הגיוס

זה מה שאמרתי בפתיחת הוובינר: אני עוסקת בשיווק עסקי כבר יותר מ-17 שנים ומדברת על זה ששיווק הגיוס מקביל לשיווק עסקי… כמעט אותו פרק זמן

דילוג לתוכן