התחבר לחשבונך
יצירת חשבון

התוכן במרכז הידע זמין לרשומים לאתר,

ככה בונים תקשורת עם מועמדים שעוזרת להם להתמיד בתהליך הגיוס – מורית מראיינת את דוד גולן

תוכן עניינים

שיתוף העמוד:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

בוובינר ארחתי את דוד גולן

דוד מנהל את תחום הסורסינג והגיוס בחברת ההשמה פיקארו

השיחה שלנו התחילה מצ'ט באחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו למגייסות ומגייסים. בקבוצה עלתה שאלה מה קורה אם מועמד/ת שפנינו אליו/אליה בלינקדאין לא הגיב/ה. דוד אמר שהוא ממליץ לכתוב שוב (ושוב ושוב, בד"כ לדבריו בין 5-7 פעמים). עלו הרבה תהיות שם בשיחה אם זה הגיוני/אפקטיבי, ובגלל שדוד היה כל כך נחוש שכן, חשבתי שראוי לפתוח על זה שיחה.

ואכן דוד שיתף את "משנתו" ותפיסת העולם שלו (ושל אורנה דרימן – מנכ"ל פיקארו).

הנה כמה עקרונות שדוד הציג בשיחה:

  1. מועמדים בתהליך חיפוש העבודה נמצאים במקום רגשי מאד לא פשוט, שלא נאמר מזעזע לפעמים. צריך להתייחס למקום הזה, להיות מודעים אליו כשמתקשרים
  2. תתקשרו בגובה העיניים – בשפה לא פורמלית, שמתייחסת לאדם שמולכם, הכי אנושי שאפשר
  3. תחקרו ותאספו בארגון את כל המידע שאפשר על התפקיד והארגון העתידי כדי שתוכלו להציג למועמדים את ההזדמנויות שיש להם בתפקיד העתידי
  4. תחקרו גם את מה שהמועמד/ת עושה היום, כדי להיות מסוגלים להשוות בין השניים, ולדבר על מסלול ההתפתחות שהמועמד/ת עבר/ה
  5. תתייחסו למועמדים כ"משקיעים". כמו שלמשקיע/ה הייתם נותנים הרבה מידע על ה"השקעה" שלו/שלה, תנו למועמדים כמה שיותר מידע על ההשקעה שהם מיועדים לעשות בארגון
  6. תמדדו הכל – כמה שאפשר, בכל שלב, כדי לזהות איפה מתעכבים, איפה אפשר לייעל את התהליך, איזה תהליך לקח יותר זמן/פחות זמן.

רוצים להתחבר אל דוד?

https://www.linkedin.com/in/davidgolanhr/ פרופיל לינקדאין של דוד

ההקלטה – בתחתית הדף

שאלתי איך היה לכם? מה לקחתם? הנה חלק קטן מהתגובות

מיכל: תודה רבה! היה מעולה
חן: תודה רבה
הילה: היה ממש ממש מעניין !!!! דוד אתה מדהים וחייבת להגיד שסתם מהתייעצות קטנה איתך ממש עזרת לי! שמחה שהעליתי את הפוסט בקבוצה ^_^
אסף: ממש מעולה, תודה!
אורית: תודה רבה, היה מעולה!
אילנית: תודה היה מעניין ומפרה, במיוחד על החקירה.
לירון: תודה רבה!! היה מלמד ומעניין!!
מאיה: תודה רבה מלמד ומעשיר
מורן: דוד יא תותח על

רוצה ללמוד עוד? הנה עוד הדרכות במיוחד בשבילך
וובינרים
וובינר מבוא לשיווק הגיוס

זה מה שאמרתי בפתיחת הוובינר: אני עוסקת בשיווק עסקי כבר יותר מ-17 שנים ומדברת על זה ששיווק הגיוס מקביל לשיווק עסקי… כמעט אותו פרק זמן

דילוג לתוכן