איך ישתנה תהליך הגיוס בארגון כאשר מודעות הגיוס שלך יהיו יותר מעניינות, ומועמדים יבקשו לשמוע עוד?
פעם הם היו עונים הרבה יותר מועמדים לכל מודעת דרושים נכון?
זה היה קל יחסית יותר , מודעת דרושים בכל הלוחות והופ. קורות חיים מתחילים לזרום לתיבת הדוא“ל שלך.
מה קרה? מה השתנה? למה המועמדים מגיבים פחות ?
נכון, לכל ארגון יש את נקודות התורפה שלו: שכר, מיקום, מנהל זה או אחר, או פשוט טכנולוגיה שכבר לא מעניינת מועמדים. גם אם התחושה הראשונית היא שאין לך איך למשוך את המועמדים המדויקים לארגון, האמת היא שיש דרך לספר את הסיפור של הארגון ולמשוך אליך מועמדים מדויקים לאורך זמן.
הנוסחה שנציג לכתיבה שיווקית, תאפשר לך להבין את הדרך הנכונה לבנות סיפור
ארגוני ולספר את הסיפור שלכם לעולם.
בהצלחה גדולה!