fbpx

התוכן במרכז הידע זמין לרשומים לאתר,

8 עקרונות מנצחים לכתיבת מודעות גיוס שמושכות תשומת לב ומייצרות גיוסים מדויקים

8 עקרונות מנצחים לכתיבת מודעות גיוס שמושכות תשומת לב ומייצרות גיוסים מדויקים

תוכן עניינים

שיתוף העמוד:

איך ישתנה תהליך הגיוס בארגון כאשר מודעות הגיוס שלך יהיו יותר מעניינות, ומועמדים יבקשו לשמוע עוד?

פעם הם היו עונים הרבה יותר מועמדים לכל מודעת דרושים נכון?
זה היה קל יחסית יותר , מודעת דרושים בכל הלוחות והופ. קורות חיים מתחילים לזרום לתיבת הדוא“ל שלך.
מה קרה? מה השתנה? למה המועמדים מגיבים פחות ?
נכון, לכל ארגון יש את נקודות התורפה שלו: שכר, מיקום, מנהל זה או אחר, או פשוט טכנולוגיה שכבר לא מעניינת מועמדים. גם אם התחושה הראשונית היא שאין לך איך למשוך את המועמדים המדויקים לארגון, האמת היא שיש דרך לספר את הסיפור של הארגון ולמשוך אליך מועמדים מדויקים לאורך זמן.

הנוסחה שנציג לכתיבה שיווקית, תאפשר לך להבין את הדרך הנכונה לבנות סיפור
ארגוני ולספר את הסיפור שלכם לעולם.
בהצלחה גדולה!

8 עקרונות מנצחים לכתיבת מודעות גיוס שמושכות תשומת לב ומייצרות גיוסים מדויקים
רוצה ללמוד עוד? הנה עוד הדרכות במיוחד בשבילך

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם (גם בזמן המלחמה)

דילוג לתוכן