fbpx

התוכן במרכז הידע זמין לרשומים לאתר,

מבוא לכתיבה שיווקית של מודעות גיוס

תוכן עניינים

שיתוף העמוד:

כשהתחרות גדולה על כל מועמד ומועמדת, עולה השאלה איך לבלוט בתוך המון מודעות גנריות? מורית הציגה בוובינר את הצעדים הפרקטיים איך להשאיר את המסר נגיש וברור? איך לשווק את הארגון, איפה ואיך לפרסם, איך להגדיל את אחוזי המענה למשרות ואיך להתאים את פרסומי המשורת. נדבר על שלבי "מסע המועמד" ואיך לכתוב כך שניגע ישירות בדברים הכי חשובים למועמדים.

Play Video
רוצה ללמוד עוד? הנה עוד הדרכות במיוחד בשבילך

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם (גם בזמן המלחמה)

דילוג לתוכן