התחבר לחשבונך
יצירת חשבון

התוכן במרכז הידע זמין לרשומים לאתר,

איך מבררים מוטיבציה בראיון

תוכן עניינים

שיתוף העמוד:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

התקופה מטורפת והשאלות קשות. איך מוודאים שהמועמדים שמולנו בראיון גם יתמידו לאורך זמן בארגון, גם בתפקיד מונוטוני, גם כשתיגמר הקורונה, גם אם יהיה מי שיציע יותר כסף מהארגון שלכם…איך בודקים מוטיבציה לתפקיד.
רמז: לא דרך "ברק בעיניים" בראיון.

רוצה ללמוד עוד? הנה עוד הדרכות במיוחד בשבילך
וובינרים
וובינר מבוא לשיווק הגיוס

זה מה שאמרתי בפתיחת הוובינר: אני עוסקת בשיווק עסקי כבר יותר מ-17 שנים ומדברת על זה ששיווק הגיוס מקביל לשיווק עסקי… כמעט אותו פרק זמן

דילוג לתוכן