fbpx

התוכן במרכז הידע זמין לרשומים לאתר,

איך הופכים את העובדים שלנו לסטוריטלרז של הארגון? מורית מראיינת את יותם צוקר

תוכן עניינים

שיתוף העמוד:

האורח שלנו: יותם צוקר

יותם צוקר הוא מייסד-שותף ומנכ"ל Team Me

הנה תקציר של הנקודות העיקריות מהשיחה:

למה חשוב שהעובדים יספרו את הסיפור של הארגון

כי זה מה שמעניין מועמדים כשהם באים לקרוא / מתעניינים בארגון / לומדים בארגון
יותם שיתף ש- 91% מהמועמדים מחפשים תכנים אופליין או אונליין על חברה לפני שהם מגישים מועמדות. בסקר CandE שבודק כבר יותר מעשור את נושא חווית המועמד (של TheTalentBoard ), אתר הבית ועמוד הקריירה בלינקדאין מככבים בתור המקומות מס' 1+2 שמועמדים נכנסים אליהם לחפש מידע.

מה מועמדים מחפשים?

יותם שיתף (מתוך אותו סקר) שמועמדים מחפשים על ארגון (לפני שמצטרפים) מידע לגבי 3 דברים:

  1. הבנה ברורה של ה Company Culture
  2. לקבל הצצה לחוויית העובד/ת העתידית
  3. חיבור (בכל רמה) למותג החברה

כלומר מועמדים רוצים לדעת עם מי אני אעבוד? על מה אני אעבוד? איך ייראה היום יום שלי?

על מה בכלל אפשר לספר? ואיך דואגים שהתוכן שנייצר יתחבר למה שמעניין את המועמדים

באמת שיש אינסוף של תוכן שאפשר לכתוב עליו / לספר עליו בוידאו או לייצר

  • טכנולוגיה
  • מוצר
  • יום יום
  • צוות
  • תפקיד 

מה הכוח של וידאו בלספר את הסיפור של הארגון

וידאו מייצר את החיבור ל"עדויות" Testimonials של העובדים בצורה הכי אותנטית, שמעבירה את המסר ישירות.
הוא מאפשר להתחבר ל"שגרירי המותג"/ שגרירי הקהילה בצורה ישירה

לכל חברה יש את הסיפור שלה לספר

אז למה לא כולם עובדים עם וידאו?

יש לכולנו פחדים. כמו "המנהלים אצלי אין להם זמן / לא יצירתיים / לא יסכימו"
אבל בכל ארגון אפשר למצוא אחד או יותר שיסכימו להיות הראשונים, ואח"כ זה ימשוך אחרים.
גם את החשש לגבי "איזה תוכן נייצר" אפשר לשחרר דרך חשיבה עם העובדים, סקרים על מה מעניין, ועבודה צמודה עם שגרירי המותג.

חשוב מאד כמובן לרתום את ההנהלה – שהתהליך יבוא "Top>>Down"

  • לתחזק באופן שוטף
  • לקבל תמיכה של השיווק 
  • לרתום את המנהלים לעניין

הנה הלינקים שיותם הבטיח לשתף:

דוגמא לHiring Feed:
https://feed.teamme.io/?id=1&key=FuhH935l3s

דוגמא לאתר קריירה עם חווית וידאו:
https://www.aiola.com/about/careers

קיט צילום מומלץ למובייל:
https://www.cameracity.co.il/items/3838279?gclid=CjwKCAjw46CVBhB1EiwAgy6M4ls6bCCWp9-SmS_Bcy-4fp1ZSybCa-a-SjsaJxFJxFlc-DHv-pvTQhoC7UIQAvD_BwE

תוכנת עריכה בתשלום:
https://www.adobe.com/il_he/products/premiere-rush.html

תוכנת עריכה חינמית:
CapCut

רוצה להיות בקשר עם יותם?

 לינק ללינקדאין של יותם

מייל – yotam@teamme.io
נייד – 054-7332004
אתר – https://www.teamme.io/

הנה חלק מהתגובות ששמענו בסוף המפגש:

  • תודה רבה!! היה מעניין מאוד
  • תודה רבה היה מעולה
  • מעולה, תודה רבה!
  • היה סופר מעניין!
  • היה מעולה. תודה רבה! תודה רבה, היה מעניין מאוד!!
  • היה מעניין מאוד! תודה!
  • מאוד מעניין! תודה רבה רבה
  • היה מעניין מאוד , תודה רבה
  • והעיקר והעיקר לא לפחד כלל (לעשות וידאו)
  • תודה רבה היה מרתק
  • היה חשוב לי לסכם את הנקודות החשוב כדי להעביר את זה להנהלה, עשה לנו סדר. תודה רבה!
Play Video
רוצה ללמוד עוד? הנה עוד הדרכות במיוחד בשבילך

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם (גם בזמן המלחמה)

דילוג לתוכן