
קורס חבר מביא חבר
חבר מביא חבר הוא מקור הגיוס האפקטיבי, מדויק, שמביא את המועמדים הטובים ביותר, שנשארים לאורך זמן רב ביותר (ולרוב, גם בתקציב הנמוך ביותר). ודוקא היום כשקשה לגייס, הפוטנציאל בחמ"ח שווה לכם הון.
חבר מביא חבר הוא מקור הגיוס האפקטיבי, מדויק, שמביא את המועמדים הטובים ביותר, שנשארים לאורך זמן רב ביותר (ולרוב, גם בתקציב הנמוך ביותר). ודוקא היום כשקשה לגייס, הפוטנציאל בחמ"ח שווה לכם הון.
הוקלט במאי 2020. התחלנו מהר ומשם התקדמנו. קורס מקיף שכולל 20 שעות הדרכה, ממבוא (למי שאפילו אין לו/לה פרופיל), בניית הפרופיל, חיפוש בלינקדאין ועד איך ליצור תוכן בלינקדאין
סדרת סרטונים במתנה למנהלים מגייסים איך לראיין בצורה מקצועית מועמדים לעבודה: שיטת הראיון ההתנהגותי מצבי יותר מ-12,000 מנהלים ומנהלות בישראל כבר למדו איך לראיין בשיטת
חווית המועמדים היא אסטרטגיית הגיוס היחידה שעבדה בעבר ותמשיך לעבוד בעולם החדש כל עוד אנחנו מגייסים אנשים ולא רובוטים. קורס של 3 פרקים על איך לבנות חווית מועמד/ת מעולה
שלושה שיעורים ממוקדים עם עשרות טיפים – איך לכתוב מודעה, איזה תוכן כדאי להעלות כדי למשוך אליכם את המועמדים הטובים ביותר. לפעמים – זה כל מה שצריך כדי לעשות שינוי בתהליך הגיוס שלכם
איך להתראיין ולהתקבל (כמעט) לכל עבודה שבא לך – טיפים להכנה לראיון (ממי שמדריכה את המראיינים בארגונים בישראל)
איך לבנות את הפרופיל שלך בלינקדאין, איך לחפש הזדמנויות חדשות ומה התוכן שכדאי לך להעלות לרשת כדי שהארגונים ימצאו אותך
מה קורה לקורות החיים שלך כשהם מגיעים לארגון, מה עבודת ההכנה שלך לקראת כתיבת קורות החיים
שבועיים ויום אחרי יום שבת השחור. בתוצאות הסקר ששיתפתי בשבוע שעבר, שאלתי איך הגבתם מבחינת גיוס בארגון. הגיבו על השאלה הזו 156 איש ומהם עלתה התמונה הבאה: 37%
8 עקרונות מנצחים לכתיבת מודעות גיוס שמושכות תשומת לב ומייצרות גיוסים מדויקים
8 עקרונות מנצחים לכתיבת מודעות גיוס שמושכות תשומת לב ומייצרות גיוסים מדויקים
אסטרטגיית הגיוס #1 שלך זו הדרך שלך לגייס-בלי-לגייס: איך ליצור זרם קבוע של מתעניינים בארגון שפונים אליכם במקום שאתם תרדפו אחריהם "לגייס בלי לגייס" לגייס
ורד חורי היא הבעלים ומנכ"לית EWISE – חברת שיווק, אסטרטגיה ותוכן בעצם אנחנו מדברות על תקשורת עם מועמדים, בפרסומים שמושכים אותם להגיש קו"ח זה אתגר
ורד חורי היא הבעלים ומנכ"לית EWISE – חברת שיווק, אסטרטגיה ותוכן אצל רובנו מודעות הגיוס מנסות לפנות לגברים ונשים (היי, זה גם החוק). אבל הניסוחים
היום ה-33 של המלחמה, 30 יום מאז השיחה הפתוחה הראשונה של שנינו על ההתמודדות של כולנו במלחמת חרבות ברזל קשה "קשה" זו המילה שחזרה הכי
A job interview typically lasts only 30-60 minutes, yet the choices made during this brief encounter have far-reaching implications for both the candidates involved and
במצגת להנהלה תמצאו סטטיסטיקות סביב "חבר מביא חבר" בעולם, הנתונים מתוך הסקר שערכתי לעשרות מגייסות/מגייסים על הנושא, ודוגמאות מכמה קמפיינים מארגונים ש"פיצחו" את השיטה. במשבר
מדוע לתכנן קליטת עובדים מה המטרות שלנו, כמנהלי משאבי אנוש וגיוס בבניית תהליך לקליטת עובדים חדשים על ה"מדרגות" בתהליך קליטת עובדים חדשים לפני – מה
גיוס דרך מעברים פנימיים הוא מקור הגיוס הטוב ביותר – והמפוספס ביותר. ברוב הארגונים הוא אפילו לא נמצא תחת תחום האחריות של צוות הגיוס, כי
ניווט אתר
קטגוריות
מרכז ידע