fbpx

איך הבאנו באוגוסט יותר מ-3000 מועמדים לתוכנית יוֹמָלֵא

מורית רוזן מראיינת את כרמל אלוני אוחיון

כרמל אלוני אוחיון, ראש מערך התקשורת ודוברת החברה למתנ״סים

תוכנית יוֹמָלֵא יוצרת רצף חינוכי לילדים מהמגוון האוטיסטי, דרך הובלת מסגרות חינוך אחר-הצהריים. הפעם שיחה מיוחדת, כי מורית לקחה חלק בפרויקט כ"פרויקטורית הגיוס" ובשיחה עם כרמל שהובילה את המהלך השיווקי עבור התוכנית מתוך החברה למתנ"סים, נשמע את האסטרטגיה שהובילה כרמל ויצרה את ההצלחה הגדולה: תוך חודש מעל 3,000 מועמדים, תוך חודש וחצי גיוס יותר מ-220 מובילי מסגרות (לאחר תהליך מיון מקצועי קפדני).

נדבר בשיחה על:
* מה היתה אסטרטגיית השיווק של התוכנית?
* מה היו הערוצים שנבחרו לשיווק ואיך נוהל התהליך?
* האם אתגר "שיווק הגיוס" ואיתור המועמדים שייך למחלקת השיווק או הגיוס?

הוובינר יתקיים ביום שלישי, ה-10/12/2024, בין השעות 13:00-14:00

להרשמה לוובינר

הקישור לזום יישלח מייד למייל (כדאי לבדוק את תיבת הספאם)

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם (גם בזמן המלחמה)

דילוג לתוכן