fbpx דילוג לתוכן

הקורס שישנה את הדרך שבה תפרסמו משרות

קורס פרסום מודעות גיוס שאי אפשר לעמוד בפניהן

כי לא מספיק לנסח מודעה.

צריך לדעת איך לנסח מודעות שימשכו את תשומת הלב של המועמדים והמועמדות המדויקים עבורך

הרגשת פעם שכתבת מודעות גיוס סתם?
השקעת מחשבה, שאלת את המנהל המקצועי, ניסית להעביר את מהות התפקיד. ובכל זאת, לא הגיעו מועמדים. משהו התפספס.

לפעמים זו התחושה שאין מספיק מועמדים. או שיש פניות – אבל אף אחד לא באמת רלוונטי. עשית כבר הכל 

ברור לך שהמודעה היא ההזדמנות הראשונה שלך להשפיע — אבל בין הלחץ, המשימות, והזמן שאף פעם אין מספיק, קשה לעצור ולחשוב איך לכתוב אותה באמת כמו שצריך.

האמת היא, שזה אפשרי.
אפשר לנסח מודעות בצורה שונה – ולייצר תוצאות. 
למשוך מועמדים מדויקים בקלות, ואפילו במהירות.

מודעות גיוס שאי אפשר לעמוד בפניהן

 

לפעמים צריך לשנות את התמונה.

לפעמים צריך לשנות את הטקסט.

לפעמים, צריך לשנות את דרך הגשת קורות החיים או ההזמנה לפעולה Call to action

הצלחה מהירה - תוך שבוע מהקורס הקודם (בחג)

קמפיין שלי, בפייסבוק:
שינוי קטן הוריד את עלות הליד ב98%

במשך 3 ימים (השורה התחתונה), קמפיין שעלה לי 990 ש"ח, יצר 3 הורדות של מדריך. שינוי פשוט (בעזרת אשת המקצוע שליוותה אותי בתהליך), הוביל ל-218 הורדות בעלות נמוכה ב-98%.

במקום 330 ש"ח להורדה, שילמתי 7 ש"ח להורדה

הנה תגובות המשתתפות והמשתתפים בקורס הקודם:

"הקורס עם מורית הוא לא עוד סדנה – הוא משנה תודעה.
הופך את המגייס למשווק, את המודעה לסיפור, ואת הגיוס לחיבור אמיתי עם אנשים.
בזכות כלים פרקטיים, חשיבה אחרת ומנחה אחת שהיא השראה – אתם תכתבו פחות, ותשפיעו הרבה יותר.
הקורס הזה יזכיר לך כמה כוח יש למילים שלך, ואיך להשתמש בו נכון"

חן קינדל, מגייסת, "רמי לוי"

"הקורס שינה לי את דרך החשיבה וההסתכלות על עולם המודעות דרושים! הבנתי שכללי המשחק השתנו וצריך להשתנות ביחד איתם כי מי שנשאר מאחור – מפסיד במשחק"

אביעד סימון, מגייס, הרצליה מדיקל סנטר

"אני חושבת שאם אני, בתור מי שמגייסת ומפרסמת מודעות כבר מעל 10 שנים, מצאתי שזה חידש לי ונתן לי כוון מחשבה שבכלל לא הייתי בו קודם- יהיה לי קל להמליץ."

אורנה רז נורקין, מגייסת עצמאית

"הקורס עושה סדר, הוא מכוון להלך הרוח שכדאי שיהיה בהכנת המודעות. שווה להשקיע בזה, מודעה איכותית יכולה בהחלט לייעל את תהליכי הגיוס"

ד. מגייסת

מבנה ההדרכה

מפגש #1 - 5/6/2025 יום חמישי 9:00-11:00

איך לבנות מודעת גיוס
שאי אפשר לעמוד בפניהן

שעתיים עם העקרונות המנחים והרבה דוגמאות מהשטח:

  • איך לכתוב כותרות מנצחות
  • איך להיעזר ב ChatGPT בצורה חכמה ומדויקת
  • עד כמה לערב את המנהלים והעובדים בתהליך

מפגש #2 - 12/6/2025 יום חמישי 9:00-11:00

תרגול וניתוח המודעות שלך

שעתיים לפרקטיקה: אחרי שעשית שיעורי בית

  • שבוע אחרי המפגש הראשון, ננתח את המודעות החדשות שלך
  • נבדוק גרסאות משופרות למודעות הקודמות

כל הפרטים הקטנים:

מנחה: מורית רוזן

מנכ"ל "מורית", יועצת מומחית לגיוס עובדים, מלווה מנהלות ומנהלי גיוס לבניית ועיצוב תהליכי גיוס אפקטיביים כבר כמעט 20 שנים, מאוהבת בשיווק ופרסום (וכמובן בגיוס) כמעט אותו פרק זמן…

ההשקעה שלכם

470 + מע"מ
  • 4 שעות הדרכה, עם שיעורי בית וזמן לשדרוג המודעות בין המפגשים
  • 470 ש"ח + מע"מ = 555 ש"ח
  • גישה ללא הגבלת זמן להקלטות ולכל החומרים הדיגיטליים של המפגשים
  • קבוצת וואטסאפ סגורה גם אחרי הקורס
  • כמו תמיד: אחריות מלאה לשביעות רצונכם - הכסף יוחזר אם לא תהיו מרוצים

*האחריות שלי - מורית:

אם לא תרגיש/י  שקיבלת את הערך המלא להשקעה שלך, אחזיר לך את כל הכסף בחזרה. בלי אותיות קטנות ובלי שאלות. שלח/י לי הודעה ואטפל בכך מיד. מורית

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם