
מחפש/ת עבודה? לפני הכל: מיקוד ביעד
המסר הכי חשוב שלי למי שמחפש/ת עבודה היום, ומוצא/ת את עצמו/ה בהתלבטויות לגבי קורות החיים, אם לכתוב או לא לכתוב X / Y במסמך, או
המסר הכי חשוב שלי למי שמחפש/ת עבודה היום, ומוצא/ת את עצמו/ה בהתלבטויות לגבי קורות החיים, אם לכתוב או לא לכתוב X / Y במסמך, או
מה עושים במקרה שיש מחלוקת בין המראיינים לגבי ההחלטה אם לקבל מועמד/ת? קודם כל, כדי להקטין את המחלוקת מראש, המפתח הוא עבודת ההכנה בה בונים
שאלה אותי מגייסת למשרת פיתוח ג'וניור שנתקלת במועמדים שלא עבדו בשום עבודה לפני, על איזה מצבים היא יכולה לשאול? גם אם מועמד/ת לא עבד/ה בעבר
אם יש לך הרגשה שזה בזבוז זמן… איך זה משפיע על הראיון? קרה לך שמהדקה הראשונה של הראיון הייתה לך שיחה פנימית בראש שאמרה "חבל
בהרבה ארגונים – משפך הגיוס בנוי בצורה לא אפקטיבית ההנחה הנפוצה ש"ראיון טלפוני זה משאבי אנוש" היא רק דוגמא אחת לחוסר ההבנה של הערך שמביא
למי שייך הפרופיל בלינקדאין – לך או לארגון? כשהתכוננתי להכשרת לינקדאין שלנו, שמתי לב לתופעה מטרידה. לא מעט אנשים (במשאבי אנוש) במקום לפרט על עצמם
לפעמים צריך לעצור ולהחזיר את עצמנו לבסיס. Back to Basics בעולם של הראיון אני מרגישה את זה המון פעמים. כמה מנסים להתחכם, לשאול שאלות של
כואב לי לשמוע מכל כך הרבה מגייסות/ים בארגונים שלא מאפשרים לאנשים לעבור בין תפקידים ומעדיפים שאנשים יעזבו את הארגון מאשר למצוא להם תפקיד חדש באותו
״אולי מישהו יכול לעזור עם רעיונות לגיוס נציגים למוקדים?״ (או כל פרופיל "חם" אחר). אחת לשבוע עולה כזו שאלה בפורומים השונים של משאבי אנוש, והתגובות
יש שני דפוסים של התנהגות שפחות או יותר ברוב המקרים לצערי, יובילו את הארגון לפסול את המועמד/ת: לעיסת מסטיק בראיון ואיחור ללא הודעה או התנצלות/
איך בוחרים מקצוע כבר מגיל צעיר? בתור בת של בוטנאי, שטיילה עם המשפחה בטבע בכל הזדמנות אפשרית, היה לי ברור מגיל צעיר שאני אהיה בוטנאית,
"האתגר הכי גדול שלי בראיון? אין לי מספיק זמן." ״ההרגשה שהכי מתסכלת אותי בזמן ראיון היא שאני צריכה יותר משעה בשביל באמת להכיר מועמד״. אלה
לקראת הכשרת לינקדאין שאלתי ברשת – "אז למה את חייבת (או אתה חייב) להיכנס ללינקדאין? ומה יקרה למקצועיות שלך אם לא תיכנס/י היום ללינקדאין? אלה
1.צרו Custom URL – לינק מקוצר וברור לפרופיל שלך ה- URL האוטומטי של לינקדאין הוא השם שלך עם שורת קוד של אותיות ומספרים. יש לך
המועמדים/מועמדות הם הלקוחות שלנו. תהליכי הגיוס ברוב הארגונים הם הכי לא אישיים ולא מאפשרים יחס אישי. גם בגלל המאסה, וגם בגלל שלא עוצרים לחפש איך
איך לקבל ממועמדים תשובות אמיתיות, כנות בלי עטיפות או סיפורים? לשאול אותם שאלות אמיתיות – ישירות – ממוקדות בדברים שעשו באמת, במצבים שרלוונטיים לתפקיד העתידי.
דוקא היום (בתקופת הקורונה, כשכולנו בבית), זה הזמן הכי טוב לתת כלים למגייסים, כדי שיצליחו לראיין הכי טוב ומדויק שאפשר – עכשיו או ברגע שתחזרו
איך יצור כזה קטן, שאי אפשר לראות בעין, מטלטל עולם שלם בזמן כל כך קצר. יש הרבה דברים שאפשר להגיד על הקורונה שפרצה בסערה לחיינו.
ניווט אתר
קטגוריות
מרכז ידע
This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.
אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם