fbpx

מה המועמדים שלך מספרים עליכם לחברים?

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:

מתי בפעם האחרונה המלצת מאד על ספק או חנות שיצאת מהם בהרגשה לא כל כך טובה…?
וכשמאד נהנית משירות, עד כמה שמחת לספר עליו לחברים?

בתהליך הגיוס החנות/ הספק הוא אנחנו, והמועמדים באים "לקנות".
הם באים לראות את התפקיד אצלנו, להשוות ל"חנויות אחרות".

חווית מועמד מעולה יכולה להיות היתרון שלך בשוק על פני הארגונים המתחרים (או להיות הסיבה שינטשו אותך), ואנחנו בהחלט בתקופה שיש לכל ארגון – ברוב התפקידים – תחרות משמעותית על המועמדים הטובים ביותר. היופי הוא, שלפעמים שינויים מאד קטנים בתהליך, אפילו כאלה שלא דורשים השקעה תקציבית אלא רק היערכות שונה, יכולים לעשות הבדל עצום עבור המועמדים ובהשפעה שלהם על החווייה שהארגון יוצר.

גיליתי במפגשים עם עשרות ארגונים, שרבים לא מטפלים בכלל בחווית המועמד, ואז בשוק כזה, כל שינוי שתיצרו יבלוט מיד מול המתחרים.

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
חווית מועמדים
תיבת פנדורה

המושג תיבת פנדורה מגיע מהמיתולוגיה היוונית פנדורה הייתה האישה הראשונה שנבראה על ידי האלים. כל אל נתן לה תכונה אחרת, והאל הרמס נתן לה את הסקרנות

חווית מועמדים
מה אומרים המועמדים שלך?

בימים האחרונים יצא לי לקרוא פוסטים מתוסכלים על גיוס. שיא התסכול היה של מנהלת גיוס שמועמד ביקש ממנה תשלום על ראיון. היא לא לבד. אני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם (גם בזמן המלחמה)

דילוג לתוכן