מתי בפעם האחרונה המלצת מאד על ספק או חנות שיצאת מהם בהרגשה לא כל כך טובה…?
וכשמאד נהנית משירות, עד כמה שמחת לספר עליו לחברים?
בתהליך הגיוס החנות/ הספק הוא אנחנו, והמועמדים באים "לקנות".
הם באים לראות את התפקיד אצלנו, להשוות ל"חנויות אחרות".
חווית מועמד מעולה יכולה להיות היתרון שלך בשוק על פני הארגונים המתחרים (או להיות הסיבה שינטשו אותך), ואנחנו בהחלט בתקופה שיש לכל ארגון – ברוב התפקידים – תחרות משמעותית על המועמדים הטובים ביותר. היופי הוא, שלפעמים שינויים מאד קטנים בתהליך, אפילו כאלה שלא דורשים השקעה תקציבית אלא רק היערכות שונה, יכולים לעשות הבדל עצום עבור המועמדים ובהשפעה שלהם על החווייה שהארגון יוצר.
גיליתי במפגשים עם עשרות ארגונים, שרבים לא מטפלים בכלל בחווית המועמד, ואז בשוק כזה, כל שינוי שתיצרו יבלוט מיד מול המתחרים.