fbpx

כמה עולה לך לא לגייס?

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:

אולי השאלה הכי חשובה לשאול את עצמך בבניית תקציב לגיוס. זו לדעתי ה-שאלה הכי חשובה שהכי הרבה לא שואלים את עצמם. הטעות של ארגונים היא בלהכניס את התקציב של פעילות הגיוס כ"הוצאה" ולא כ"השקעה".

"כמה עולה לי לא לגייס", היא ה-שאלה שכשיודעים את התשובה אליה, יכולים להשיג כמעט כל תקציב שאי פעם תרצו, כי זו בעצם תמצית ההחזר על ההשקעה בגיוס.

אם למשל את עובדת בחברת אאוטסורסינג, וכל עובד שגייסת מכניס לארגון 2,000 ש"ח בחודש. אז לא לגייס עובד, עולה לחברה 2,000 ש"ח בחודש. וכמובן ברוב התפקידים ההחזר על ההשקעה גבוה בהרבה… ולכן ההפסד הפוטנציאלי בהיעדר גיוס, גבוה.

כלומר, אתם (כארגון), מפסידים על תקנים פתוחים כסף – כל חודש. זה כסף שאם הייתם משקיעים בפרסום עבור אותה משרה, או באירוע להעשרת הקהל הפוטנציאלי לכזה תפקיד, או בכל פעילות שהיא – והיה מקדם את הגיוס, היה נכון לראות אותו כהשקעה שמובילה לחסכון בכסף לארגון.

אז, האם יש לך מושג כמה עולה לך לא לגייס?

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
ניהול גיוס
פרספקטיבה

פרספקטיבהאחד המשפטים שאני תמיד משתדלת לזכור, הוא שההיסטוריה נכתבת מהפרספקטיבה של הכותב.ת. כלומר, אותו אירוע, מעיניים של אנשים שונים ייראה אחרת לגמרי בסיפור שכל אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם (גם בזמן המלחמה)

דילוג לתוכן