התחבר לחשבונך
יצירת חשבון

למי שייך הפרופיל בלינקדאין – לך או לארגון?

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

למי שייך הפרופיל בלינקדאין – לך או לארגון?

כשהתכוננתי להכשרת לינקדאין שלנו, שמתי לב לתופעה מטרידה. לא מעט אנשים (במשאבי אנוש) במקום לפרט על עצמם ומה הם עשו בכל תפקיד בכל ארגון, פירטו על הארגון עצמו: מה הארגון עושה. מה תחום הפעילות, איפה יושבים, מי הלקוחות וכו'.

בהתחלה חשבתי שאולי אחרי תיאור הארגון אמצא מי האיש/ה ומה היה תפקידו/ה בארגון. אבל לא. וזה חזר על עצמו שוב ושוב. אני מניחה שאולי יש מי שלימד לנצל ככה את "שטח הפרסום" בלינקדאין אולי יש מי שמסביר שככה מקדמים את המיתוג של הארגון.

אולי זו בחירה נוחה למי שרוצה לא להיחשף. אני באמת מבינה. אבל אני רוצה להסביר רגע משהו על המהות של לינקדאין, ומה אתם משדרים כשבפרופיל שלכם במקום לכתוב על עצמכם אתם כותבים על הארגון. לינקדאין קמה כרשת עסקית לחיבור בין אנשי עסקים. כלומר – אנשים כמוני, כמוך, שעובדים בארגון ומתחברים כדי להכיר – לשתף פעולה – להתחבר.

לינקדאין למשל סוגרת פרופילים אישיים של אנשים ששמו לוגו בתור תמונת הפרופיל כי את/ה (גם אם את/ה בעל/ת עסק), לא העסק שלך. את/ה איש/ה, והחיבור בין אדם לאדם בלינקדאין הוא אישי, אנושי. יש פלטפורמה גם לארגונים – אפשרות לפתוח דף ארגון. אבל לא סתם, הדפים האלה לא יכולים לתקשר/לדבר. הם לא אנשים.

לכן – בתוך הפרופיל האישי שלך, צריך להיות פירוט אישי עליך. עלייך. תשאירו את הטקסט על הארגון לדף הארגון. תהיו אישיים. אנושיים. תתחברו ותצרו מערכות יחסים מתוך ההיכרות שהטקסט האישי מאפשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
ניהול גיוס
איך לא לאבד מועמדים בתהליך הגיוס

כשראיינתי את אפרת דגן לפני שבועיים (פחות או יותר), היא דיברה על זה ש: בתהליך הגיוס עצמו המון מועמדים הולכים לאיבוד. מה זה אומר הולכים לאיבוד?

דילוג לתוכן