ספרו את הסיפור של העבודה (אפילו אם הוא מסריח)….
משתפת בכתבה על צוות עובדי הביוב של ניו-יורק, שעשו תחרות שנתית על מי מנקה הביוב המצטיין מכולם, או כמו שקראו להם בכתבה: the elite cadre of sewage treatment workers. "קאדר של עובדים מעולים לניקוי הביוב" שהתחרו על תואר המנקה המצטיין.
מספרים שם שמכבי האש מקבלים את כל הקרדיט בתקשורת אבל להם מספיק לדעת שהם "משרתים את הציבור".
כתבה מרתקת. תנסו לקרוא ולהיכנס לראש של אותו עובד בביוב. הכתבה מספרת שאחרי ניסיון וזמן בתפקיד, הם כבר לומדים להקשיב לביוב, להריח אותו מקילומטרים ולדעת מה הבעיה שיש ומתגאים בזה.
אז מה הטיפ שלי כאן? תמיד תמיד תמיד. בכל תפקיד. יש אנשים שיאהבו אותו וימצאו את הערך שלהם בו. תחקרו. תחפרו. תמצאו ממה הם נהנים בתפקיד. מה הלקוחות שלהם אומרים. תשתמשו בזה במודעה!
הנה הקישור לכתבה המקורית בניו-יורק טיימס:
https://www.nytimes.com/2007/05/09/nyregion/09sewer.html?fbclid=IwAR2y0ior5_xIctQTapq9IQQS5kx65eWzxYDj3NNgqQq2UzbnRl1oRE0jn28