התחבר לחשבונך
יצירת חשבון

מי מנקה הביוב המצטיין מכולם (גייסת פעם מנקי ביובים?)

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

ספרו את הסיפור של העבודה (אפילו אם הוא מסריח)….

משתפת בכתבה על צוות עובדי הביוב של ניו-יורק, שעשו תחרות שנתית על מי מנקה הביוב המצטיין מכולם, או כמו שקראו להם בכתבה: the elite cadre of sewage treatment workers. "קאדר של עובדים מעולים לניקוי הביוב" שהתחרו על תואר המנקה המצטיין.

מספרים שם שמכבי האש מקבלים את כל הקרדיט בתקשורת אבל להם מספיק לדעת שהם "משרתים את הציבור".

כתבה מרתקת. תנסו לקרוא ולהיכנס לראש של אותו עובד בביוב. הכתבה מספרת שאחרי ניסיון וזמן בתפקיד, הם כבר לומדים להקשיב לביוב, להריח אותו מקילומטרים ולדעת מה הבעיה שיש ומתגאים בזה.

אז מה הטיפ שלי כאן? תמיד תמיד תמיד. בכל תפקיד. יש אנשים שיאהבו אותו וימצאו את הערך שלהם בו. תחקרו. תחפרו. תמצאו ממה הם נהנים בתפקיד. מה הלקוחות שלהם אומרים. תשתמשו בזה במודעה!

הנה הקישור לכתבה המקורית בניו-יורק טיימס:
https://www.nytimes.com/2007/05/09/nyregion/09sewer.html?fbclid=IwAR2y0ior5_xIctQTapq9IQQS5kx65eWzxYDj3NNgqQq2UzbnRl1oRE0jn28

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
ניהול גיוס
לא רק בשלטי חוצות. איך מקימים אופרציית מיתוג מעסיק מנצחת בשוק מועמדים תחרותי – מורית רוזן מראיינת את יניב בן ישי

יניב בן ישי, בעל רקורד עשיר וניסיון של מעל עשור בעולמות מיתוג המעסיק והשיווק הגיוסי (Recruiting Marketing). יניב מלווה חברות וארגונים בהקמת אופרציות ומהלכי מיתוג

דילוג לתוכן