fbpx

3 טיפים לגבי הפרופיל שלך בלינקדאין:

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:

1.צרו Custom URL – לינק מקוצר וברור לפרופיל שלך ה- URL האוטומטי של לינקדאין הוא השם שלך עם שורת קוד של אותיות ומספרים. יש לך שליטה בזה ואפשרות להפוך את הלינק לקצר ומדויק. ההמלצה החמה היא להפוך אותו לקצר שמכיל רק את שמך הפרטי ושם משפחה (אפשר להוסיף מספרים). שלי למשל הוא – https://www.linkedin.com/in/moritrozen/ (מוזמנים להתחבר!) זה נשמע קצת קוסמטי, אבל זה כמו סוד כזה מקצועי יותר. כשהלינק שלך מלא אותיות ומספרים זה ברור שלא "עבדת על הפרופיל", על לשדרג אותו. זה השדרוג הכי קל ופשוט והרוב מפספסים אותו. כשאת/ה בתוך הפרופיל שלך מצד ימין יש קישור ל Edit public profile and URL שם בקלות תוכלו לשנות את ה URL.

2.צרפו תמונה מקצועית שמשקפת את מי את/ה, שמאפשרת לזהות אותך אם מגיעים לפגוש אותך. לינקדאין מדווחים שפרופיל עם תמונה מקבל פי 14 יותר פניות. מומלץ בגודל 400X400 פיקסל.

מה לא?

  • לא – תמונה עם ילדים
  • לא – תמונה מהחתונה
  • לא – תמונה עם עוד אנשים
  • לא – תמונה מרחוק של כל הגוף
  • לא – לוגו החברה
  • לא – תמונה מלפני עשרים שנה
  • לא – בלי תמונה בכלל
  • לא – תמונת נוף / פרחים / שקיעה
  • לא משקפי שמש

3.דייקו באנגלית בפרופיל, בעיקר בכותרת.

באנגלית כותבים שמות (nouns) עם אות ראשונה גדולה Morit ולא morit. למשל. זה נכון לשמות פרטיים ונכון גם לשמות מקצועות או תחומים. רוצים להבין עוד? חפשו בגוגל הסבר על כללי Capitalization

מה זה אומר לגבי הפרופיל שלך בלינקדאין? שם פרטי ושם משפחה – אות ראשונה גדולה שם הארגון – אות ראשונה גדולה ושווה לבקש ממי שטוב באנגלית שיעבור על הפרופיל שלך, לפחות שדברים מאד בולטים יתוקנו.

זה בסדר אם יש טעויות קטנות שאנחנו לא אמורים לדעת כמי ששפת האם שלהם לא אנגלית, אבל אלה טעויות בסיסיות שמבליטות את חוסר המקצועיות (או לפחות זה הרושם שהן משאירות). וכן – הפרופיל שלך בלינקדאין צריך להיות באנגלית. לא בעברית. זו רשת גלובאלית וזה נחשב ממש לא מנומס לכתוב בשפה "נדירה" כמו שלנו

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
סורסינג
הנה 9 מקורות גיוס חשובים ומפוספסים

9 מקורות הגיוס המפוספסים ביותר.אלה המקורות שאני חושבת שהם החשובים ביותר לכל ארגון שמגייס עובדים. אלה מקורות שתמיד היו נכונים, הם היו צריכים להיות מקורות

סורסינג
מה עושים כשחסרים מועמדים?

התקופה עכשיו קצת מוזרה, כי אין תמונה אחת בכל המשק כמו שהתרגלנו בשנים האחרונות. הסביבה העסקית מתחלקת לאלה שעובדים (יותר/פחות לפי רמת הקריטיות של העיסוק),

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם (גם בזמן המלחמה)

דילוג לתוכן