עצרת פעם לחשוב מה הסטנדרטים שלך / של הארגון, לגבי ראיונות?
כשראיינתי לא מזמן את יניב צוברי, (קליק להורדת סיכום השיחה עם יניב) סמנכ"ל מחקר ופיתוח בחברת הסטרטאפ סטמפלי, הוא אמר שההכשרה שהעברנו למנהלים בארגון הכניסה סטנדרטיזציה לארגון בתחום הראיון.
סטנדרטיזציה – כמו שיש בתחומים אחרים.
יש סטנדרט, שיטת עבודה מקובלת לגבי הנהלת חשבונות,
יש לגבי נהגים, לגבי עריכת דין, לגבי מהנדסים.
כיש סטנדרט, כששני אנשי מקצוע בתחומים הללו נפגשים ומדברים על תהליך מקצועי – לכולם ברור מהו. אבל לגבי ראיון, לגבי גיוס (והאמת גם לגבי משאבי אנוש) אין סטנדרט.
היתרון הגדול בהכנסת סטנדרטים לארגון, שיטת עבודה, הוא שגם אם יש מישהו חדש וגם אם מגיע מישהו מנוסה וותיק מארגון אחר, יש שיטה שאפשר לחבר אליה את כולם.
אז אני מזמינה אותך לבדוק:
מה הסטנדרט בארגון שלך לגבי ראיונות?
- מה קורה כשמגיעים מראיינים / מנהלים חדשים?
- מה קורה כשנפתח תפקיד חדש?
- האם קל לדייק את מה אתם מחפשים, או שלוקח זמן עד שכולם מיושרים על אותו קו ומזהים בקלות מועמדים מדויקים?