fbpx

הרגעים החשובים בחיי העובדים – בין חווית עובדים למותג מעסיק

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:

חשבת פעם איפה מתחילים "חיי העובדים" שלך?

מתי נקשרים החיים של העובד או העובדת הבודדים בחיי הארגון שלך, גדול או קטן ככל שיהיה ?

"חיי העובדים" לא מתחילים ברגע שהוא או היא מתחיל/ה לעבוד בארגון. ממש לא.
הם מתחילים ברגע הראשון שהמועמד/ת לארגון שמע/ה עליכם בפעם הראשונה
.

זה יכול להיות בשיחה עם חברה שסיפרה על מנהל שצעק עליה, או כשקראה פוסט של חבר רחוק שסיפר על קבלת הפנים לארגון חדש, או בכלל כלקוחה בסופרמרקט כשקנתה מוצרים שהמפעל שלכם מייצר.

שרשרת של מפגשים קטנים וגדולים (ולפעמים מספיק מפגש אחד מספיק אפקטיבי עם פרסום אחד טוב שמושך תשומת לב בדיוק ברגע הנכון), מובילים את המועמד/ת להכיר את הארגון, לבנות בו אמון ולהתעניין מספיק כדי שכשתהיה משרה פתוחה, היא תתעניין.

שרשרת הגיוס שתתחיל בהגשת מועמדות, מיון וגיוס ובסוף להתקבל לעבודה אצלכם לא יכולה היתה לקרות בלי החיבור הראשוני.

"חיי העובד/ת" והחוויה איתכם התחילו הרבה הרבה קודם, כשעוד לא היה מושג למישהו מכם שיום אחד אותה עובדת תעבוד איתך בארגון.

אחרי הוובינר המרתק עם תומר צוקר, בו התחלנו לגעת בשיתוף הפעולה בין השיווק והגיוס בארגון, ולמדנו מתומר איך לרתום את השיווק לטובת הגיוס, 2 הוובינרים הקרובים שנקיים בנושא החודש שלנו – שיווק וגיוס , ייכנסו עמוק לתוך עולם התקשורת והחוויות שאנחנו יוצרים למועמדים ולעובדים שלנו.

כשאני חושבת על העולם הזה של שיווק ותקשורת עם מועמדים, יש דימוי אחד שתמיד קופץ לי לראש משיעורי ביולוגיה או כימיה בתיכון, מקווה שיתחבר אלייך.

הדימוי – כמו בציור למעלה, הוא של הדגמת דיפוזיה במים.

אני זוכרת איך בתיכון שמנו כוס מים עם בד או קרטון חוצץ, וצבע בצד אחד ולאט לאט נוצר איזון כשהצבע עובר בדיפוזיה לצד השני בתוך הכוס. כלומר המים הצבועים בצד אחד, מאזנים את עצמם לאט לאט עם הצד השני. אין הבדל באמת, רק הזמן שלוקח לאיזון הזה.

ככה גם בגיוס עובדים: אין הבדל בין המועמדים והעובדים בארגון.

זו אותה קהילה. אותם אנשים. חלק כבר גויסו, חלק עוד לא.
השיחה שלנו איתם מתחילה עוד הרבה לפני שהם נכנסו לארגון, תוך כדי שהם בארגון ואחרי שיעזבו.

לכן 2 הוובינרים הבאים שלנו על שיווק וגיוס יעסקו בחיבור הזה בין עובדים ומועמדים. 

דף הרישום לוובינרים על שיווק וגיוס:
https://morit.co.il/r-m-webinars/

ההקלטות – בדף הוובינרים שלנו: כאן

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
ניהול גיוס
פרספקטיבה

פרספקטיבהאחד המשפטים שאני תמיד משתדלת לזכור, הוא שההיסטוריה נכתבת מהפרספקטיבה של הכותב.ת. כלומר, אותו אירוע, מעיניים של אנשים שונים ייראה אחרת לגמרי בסיפור שכל אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם (גם בזמן המלחמה)

דילוג לתוכן