התחבר לחשבונך
יצירת חשבון

המפגש עם המועמדים

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אל כל תקשורת או מגע בין המועמד/ת לארגון נתייחס כאל נקודת מפגש.

נקודות המפגש בין המועמד לארגון יכולות להיות שונות ומגוונות: שיחות טלפון, הזמנה לראיון עבודה, מיונים ראשוניים, קריאה באינטרנט, חברים שמספרים על מקום העבודה, התרשמות כללית מהמקום, מענה ויחס מצד הארגון בעת הליך המיונים ועוד.  

תהליך ההיכרות נפתח בנקודת מפגש ראשונה – שיחת טלפון ממגייס\ת, ראיון, מבחני קבלה.

בכל נקודת מפגש כזו נוצרת חווית מועמד, ויש לזכור זאת ולא לצאת מנקודת הנחה שנקודת המפגש הראשונה קורית ברגע הגעת המועמד\ת לראיון

גם סרטון מצחיק שעולה לאתר האינטרנט ומייצר חוויה חיובית נחשב נקודת מפגש בה נוצרת חוויה.

אז איך עיצבת את נקודות המפגש עם המועמדים? האם הן מתוכננות או מקריות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
התפתחות אישית
לדייק

אם הייתי שואלת אותך מה חשוב לך להשיג בראיונות שלך, אני מניחה ש"לדייק" בניבוי שלך לגבי ההתאמה של המועמדים היה יעד מתאים. בד"כ מראיינים שאני פוגשת

ראיון התנהגותי
10 דקות לפני הראיון הבא שלך

כשאנשים שומעים שיש שיטה לראיון, והיא מובנית ונשענת על הכנה מראש, הם חושבים לפעמים שזה ממש כבד ועמוק ומורכב. אבל האמת היא שאפשר גם ב-10

ראיון התנהגותי
ככה כדאי לראיין מועמד בלי ניסיון

אתמול בבוקר התקשרה להתייעץ איתי מגייסת שהיתה בסדנה שלי בעבר. היא סיפרה שהיא צריכה לראיין מועמד ללא ניסיון. הנה מה שהיא כתבה לי בוואטסאפ: "בוקר

דילוג לתוכן