אל כל תקשורת או מגע בין המועמד/ת לארגון נתייחס כאל נקודת מפגש.
נקודות המפגש בין המועמד לארגון יכולות להיות שונות ומגוונות: שיחות טלפון, הזמנה לראיון עבודה, מיונים ראשוניים, קריאה באינטרנט, חברים שמספרים על מקום העבודה, התרשמות כללית מהמקום, מענה ויחס מצד הארגון בעת הליך המיונים ועוד.
תהליך ההיכרות נפתח בנקודת מפגש ראשונה – שיחת טלפון ממגייס\ת, ראיון, מבחני קבלה.
בכל נקודת מפגש כזו נוצרת חווית מועמד, ויש לזכור זאת ולא לצאת מנקודת הנחה שנקודת המפגש הראשונה קורית ברגע הגעת המועמד\ת לראיון
גם סרטון מצחיק שעולה לאתר האינטרנט ומייצר חוויה חיובית נחשב נקודת מפגש בה נוצרת חוויה.
אז איך עיצבת את נקודות המפגש עם המועמדים? האם הן מתוכננות או מקריות?