fbpx

איך סוגרים משרה בעזרת שינוי שם התפקיד

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:

ככה אורטל שמובילה את הגיוס בבית חולים הדסה סגרה משרה שהיתה פתוחה במשך חודשים, תוך שבועיים.

אחת המשרות שאורטל התמודדה עם הגיוס שלהן היתה עובד/ת לשינוע מטופלים וציוד ברחבי בית החולים. האמת היא שזה תפקיד / אדם שיצא לי לפגוש מספר פעמים בשנים האחרונות. ליוויתי בני משפחה יקרים ואהובים שאושפזו בגלל סיבות שונות, ונפגשתי עם "כוח עזר" או "אחראי שינוע" כמו שאורטל תיארה לי את התפקיד שהיא ניסתה לגייס. דיברנו על הצורך במסגרת קורס שאורטל השתתפה בו, והיא סיפרה שכבר הרבה זמן המשרה פתוחה אבל היא לא אטרקטיבית, ואין מועמדים וגם מי שיש לא מחזיק מעמד.

בחוויה האישית שלי אותם "אחראי שינוע" היו אנשים מאד משמעותיים עבור המאושפזים.

היה אחד שהרגיע בדרך לצילום, ואחר שעצר בלילה מאד לחוץ לכמה דקות של סיגריה בפינת עישון, כדי לשחרר מצוקת עישון רגע לפני אשפוז של כמה ימים. מי שיש לו אהוב שמעשן יודע כמה משמעותיות אותן כמה דקות, וכמה מוערך אותו אדם שדאג לעזור למצוא כזו פינה וחיכה איתנו כמה דקות למרות שהתפקיד שלהם תמיד לחוץ בזמן.

כשאורטל סיפרה על המצוקה הגיוסית בתפקיד, ניסינו ביחד "להיכנס לראש" של אותם אנשים שהכי יהנו מהתפקיד. דיברנו על זה שהכותרת "אחראי שינוע" לא מושכת ולא יוצרת תחושה של החום והחיבור האנושי שאפשר להביא לתפקיד הזה, וכמה אלה חשובים למטופלים – ומחזירים לדעתי גם לאדם שעושה את התפקיד, ומרגיש כמה הוא משמעותי לאותם חולים.

אורטל לקחה על עצמה את המשימה ללכת ולחקור את האנשים שעובדים בתפקיד הרבה זמן ונהנים ממנו כדי לשמוע איך הם מתארים את התפקיד, ממה הם נהנים, ומה משאיר אותם שם. אורטל לא חיכתה הרבה, חזרה מההדרכה למשרד, הקשיבה לעובדים ועשתה שינויים בכל דרך הפרסום שלו. היא שינתה את הכותרת של הפרסום ואת שם התפקיד (לא דבר פשוט בארגון גדול כמו הדסה).

הכותרת החדשה לפרסום היתה: דרוש/ה עובד/ת לליווי מטופלים בבית החולים וניוד של ציוד רפואי.

אורטל גם הוסיפה למידע על התפקיד עוד פרטים, בין השאר שאותו אדם יהיה מועסק כעובד הדסה מהיום הראשון (מידע שהיה חסר בפרסומים הקודמים). כשהיא הגיע למפגש השני שבוע או שבועיים אחרי, סיפרה בשמחה שגייסה 2 עובדים לתפקיד ושהם נראים התאמה מצוינת. היום מספר חודשים אחרי הם עדיין שם (לעומת הקודמים שמהר מאד פרשו).

אז מה הוביל להצלחה של אורטל?

  • הובלה של אורטל בתוך הארגון לשנות תפיסה לגבי התפקיד
  • הגדרה אחרת של המהות שלו
  • מחקר של התפקיד ו"כניסה לראש" של המועמדים הפוטנציאלים הטובים ביותר
  • שינוי הכתיבה – הכותרת והתוכן של הפרסום
  • שם התפקיד
  • בסוף – הצלחה! גיוס 2 עובדים לתפקיד שלפני כן חודשים רבים לא אוייש.

כל הכבוד לאורטל צרפתי!

אם גם לך יש כזה תפקיד "תקוע", קורס כתיבה שיווקית יכול "לשחרר את הפקק" ולייצר תנועה מהירה של מועמדים שכרגע פשוט לא רואים את הפרסום שלך בתוך כל הרעש ברשת. חפשו את הקורס המוקלט ב"מרכז הידע" באתר.

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
טכנולוגיות גיוס
AI נכנס לעולם הגיוס

התעשייה משתנה. כמי שמובילים את הגיוס אסור לנו להיות מופתעים. אם לא נוביל את התהליך הזה היום, בעוד חודש – חודשיים – רבעון או שניים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם

דילוג לתוכן