fbpx

איך לייצר תהליך אישי מול המועמדים שלנו

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:

המועמדים/מועמדות הם הלקוחות שלנו.

תהליכי הגיוס ברוב הארגונים הם הכי לא אישיים ולא מאפשרים יחס אישי. גם בגלל המאסה, וגם בגלל שלא עוצרים לחפש איך לתת יחס אישי. הנה כמה רעיונות אפשריים על איך לייצר תהליך אישי מול המועמדים שלנו:

  • להחזיק טלפון של הגיוס עם וואטסאפ שמעדכנים בו פרטים של מועמדים, כדי לזהות אותם כשמצלצלים/כותבים הודעות ולתקשר איתם אישית, ועובר בין חברי/ות הצוות, גם אם מישהי עוזבת. 
  • CRM / מערכת ניהול גיוס לשמירת התיעוד האישי
  • מייל עם הודעה על תשובה שלילית שכולל משהו אישי על המועמד/ת. כמובן כנל בתשובה חיובית. אפילו רק משפט אחד יכול לעשות שינוי בהרגשה.
  • לתת מתנה קטנה אישית למועמד/ת אחרי הראיון/מפגש.
  • לצלצל במקום לשלוח מייל עם תשובה שלילית.
  • ואחרון – להתייעץ עם מי שאחראי בארגון על שיווק או על big data אם יש, לחשוב על דרכים יצירתיות למשוב אישי ואינטראקציה אישיים עם המועמדים בתהליך.

ייתכן שיש לכם כבר כלים/פתרונות שנמצאים בשימוש מול לקוחות (במכירות למשל), ורק צריך להצריך אותם ולהכניס לשימוש מול מועמדים.

ככל שתהפכו את התהליך ליותר פרסונלי, יותר אישי – תבלטו יותר מול המתחרים (שלרוב לא עושים את זה), ותהיו אלה שמספרים עליהם הלאה לחברים/ות (גם אם לא מתקבלים לתפקיד).

אם עשיתם משהו שהפך את התהליך ליותר אישי – ספרו לנו בתגובות?

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
ניהול גיוס
פרספקטיבה

פרספקטיבהאחד המשפטים שאני תמיד משתדלת לזכור, הוא שההיסטוריה נכתבת מהפרספקטיבה של הכותב.ת. כלומר, אותו אירוע, מעיניים של אנשים שונים ייראה אחרת לגמרי בסיפור שכל אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם (גם בזמן המלחמה)

דילוג לתוכן