fbpx

איך הארגונים שמייצרים את חווית המועמד הטובה ביותר מתקשרים עם המועמדים שלהם?

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:


איך הארגונים שמייצרים את חווית המועמד הטובה ביותר מתקשרים עם המועמדים שלהם?

הסקר החדש ביותר של TheTalentBoard מסכם את זה בצורה מצוינת: דרך תקשורת ב-6 ערוצים במקביל:

1. עמוד הקריירה באתר החברה

2. תוכן מולטימדיה (סרטונים, תמונות, אודיו)

3. עדויות עובדים

4. צ'טבוטים או צ'ט חי עם הארגון

5. "שירות לקוחות" בערוצי המדיה החברתית

6. תוכניות שגרירים של עובדים

תבדקו עם עצמכם בארגון, האם כבר יישמתם שיטת תקשורת עם המועמדים שלכם ותוכן שיטתי שיוצא בכל הערוצים הללו?

מתוך הסקר השנתי של TheTalentBoard (תרגום שלי) http://ow.ly/lecZ50DYg8H

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
חווית מועמדים
תיבת פנדורה

המושג תיבת פנדורה מגיע מהמיתולוגיה היוונית פנדורה הייתה האישה הראשונה שנבראה על ידי האלים. כל אל נתן לה תכונה אחרת, והאל הרמס נתן לה את הסקרנות

חווית מועמדים
מה אומרים המועמדים שלך?

בימים האחרונים יצא לי לקרוא פוסטים מתוסכלים על גיוס. שיא התסכול היה של מנהלת גיוס שמועמד ביקש ממנה תשלום על ראיון. היא לא לבד. אני

נרשמת כבר לדיוור של מורית על
גיוס עובדים?

This popup is the registration for Morit's Hebrew newsletter. If you don't read Hebrew, just click the X above.

אם גיוס עובדים מעניין אותך, הדיוור של מורית יתן לך רעיונות חדשים, תובנות מפתיעות וגישה למידע מעודכן בתחום. מורית שולחת הרבה מידע בשבילך, כדי לעזור לך להישאר בקצב מהיר ולהתעדכן בחדש בתחום לפני כולם (גם בזמן המלחמה)

דילוג לתוכן