התחבר לחשבונך
יצירת חשבון

איך הארגונים שמייצרים את חווית המועמד הטובה ביותר מתקשרים עם המועמדים שלהם?

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp


איך הארגונים שמייצרים את חווית המועמד הטובה ביותר מתקשרים עם המועמדים שלהם?

הסקר החדש ביותר של TheTalentBoard מסכם את זה בצורה מצוינת: דרך תקשורת ב-6 ערוצים במקביל:

1. עמוד הקריירה באתר החברה

2. תוכן מולטימדיה (סרטונים, תמונות, אודיו)

3. עדויות עובדים

4. צ'טבוטים או צ'ט חי עם הארגון

5. "שירות לקוחות" בערוצי המדיה החברתית

6. תוכניות שגרירים של עובדים

תבדקו עם עצמכם בארגון, האם כבר יישמתם שיטת תקשורת עם המועמדים שלכם ותוכן שיטתי שיוצא בכל הערוצים הללו?

מתוך הסקר השנתי של TheTalentBoard (תרגום שלי) http://ow.ly/lecZ50DYg8H

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
חווית מועמדים
החיים הכפולים של המועמדים

יש נקודה קריטית לגבי חווית המועמד של הרבה מחפשי עבודה. נקודה שלדעתי הרבה מגייסות ומגייסים לא מספיק מודעים אליה וכתוצאה ממש מפספסים מועמדים ו/או פוגעים

חווית מועמדים
מי הלקוח שלך? (זה שצועק?)

כשפעם מזמן עברתי קורס במד"א על התמודדות בשעת חירום – באירוע, הסבירו לנו שכשמגיעים לזירת אירוע, פיגוע/תאונה/שריפה וכו', יש סכנה גדולה מבחינת קביעת סדרי העדיפויות.

דילוג לתוכן