fbpx

איך הארגונים שמייצרים את חווית המועמד הטובה ביותר מתקשרים עם המועמדים שלהם?

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:


איך הארגונים שמייצרים את חווית המועמד הטובה ביותר מתקשרים עם המועמדים שלהם?

הסקר החדש ביותר של TheTalentBoard מסכם את זה בצורה מצוינת: דרך תקשורת ב-6 ערוצים במקביל:

1. עמוד הקריירה באתר החברה

2. תוכן מולטימדיה (סרטונים, תמונות, אודיו)

3. עדויות עובדים

4. צ'טבוטים או צ'ט חי עם הארגון

5. "שירות לקוחות" בערוצי המדיה החברתית

6. תוכניות שגרירים של עובדים

תבדקו עם עצמכם בארגון, האם כבר יישמתם שיטת תקשורת עם המועמדים שלכם ותוכן שיטתי שיוצא בכל הערוצים הללו?

מתוך הסקר השנתי של TheTalentBoard (תרגום שלי) http://ow.ly/lecZ50DYg8H

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
חווית מועמדים
מה אומרים המועמדים שלך?

בימים האחרונים יצא לי לקרוא פוסטים מתוסכלים על גיוס. שיא התסכול היה של מנהלת גיוס שמועמד ביקש ממנה תשלום על ראיון. היא לא לבד. אני

דילוג לתוכן