איך הארגונים שמייצרים את חווית המועמד הטובה ביותר מתקשרים עם המועמדים שלהם?
הסקר החדש ביותר של TheTalentBoard מסכם את זה בצורה מצוינת: דרך תקשורת ב-6 ערוצים במקביל:
1. עמוד הקריירה באתר החברה
2. תוכן מולטימדיה (סרטונים, תמונות, אודיו)
3. עדויות עובדים
4. צ'טבוטים או צ'ט חי עם הארגון
5. "שירות לקוחות" בערוצי המדיה החברתית
6. תוכניות שגרירים של עובדים
תבדקו עם עצמכם בארגון, האם כבר יישמתם שיטת תקשורת עם המועמדים שלכם ותוכן שיטתי שיוצא בכל הערוצים הללו?
מתוך הסקר השנתי של TheTalentBoard (תרגום שלי) http://ow.ly/lecZ50DYg8H